Sister Wife
"Stel je voor dat je geliefde in de keuken met een andere vrouw staat te zoenen", zegt DoriAnn, de hoofdpersoon van , tegen de camera. Ze vertelt over de woede, de angst en het verdriet die in haar lijf tekeergaan. En hoe ze daar met haar verstand tegen vecht. Want alleen dan zal ze in staat zijn te voldoen aan de opdracht die haar geloof haar stelt. Dori Ann is lid van de Mormoonse fundamentalistische kerk en opgegroeid in een traditie van polygamisten. Ze deelt haar man met haar jongere zus. Samen hebben ze twintig kinderen. In vertelt DoriAnn hoe ze worstelt met haar plicht als vrouw. Die plicht luidt dat ze zich aan een man dient te geven met voortplanting als doel. De helft van de tijd zien we in een statisch kader een open, zelfbewuste vrouw op een stoel voor een raam waarachter een overbelicht uitzicht prijkt. De andere helft zien we donkere, gedraaide intieme beelden van een vrouw die een bad neemt, omringd door kaarsjes. Neemt DoriAnn een reinigend bad of is het een bad gevuld met tranen?