Hybrid
In een vrij ongewone vorm, waarin animaties van rondkruipende en parende maïskolven afgewisseld worden met poëtische natuuropnames, vertelt hybrid het verhaal van een ongewoon leven gewijd aan de graankorrel. De nu 100-jarige Milford houdt er ook op andere gebieden eigenzinnige ideeën op na, en schokte zijn familie door op 94-jarige leeftijd nog eens te hertrouwen.