Pizza in Auschwitz
Pijnlijk en tegelijk luchtig verslag van de reis die Danny Chanoch maakte met zijn twee kinderen naar Auschwitz. Chanoch overleefde vijf concentratiekampen maar kon de twee nooit overhalen met hem mee te gaan. Doel is samen een nacht door te brengen in dezelfde barak als waarin Chanoch sliep toen hij in Auschwitz zat opgesloten.