Lip Synch: Going Equipped
Een jongeman die de helft van zijn leven in verschillende strafrechtelijke instituten heeft vastgezeten, blikt terug op zijn leven binnen en buiten de gevangenis. Hij spreekt met ironie en humor over zijn criminele carrière, die wordt geïllustreerd met herinneringen en impressies.