Unfinished Business
Mostar is een stad in Bosnië, bedreigd door aanvallen van de Kroaten. Vele vluchtelingen komen naar het oostelijke deel van de stad, waar het - gemengde - Bosnische leger de stad en haar inwoners blijft verdedigen. Krijgsgevangenen van beide partijen worden ingezet aan de frontlinie. We zien de vele inslagen in de stad alsmede bij de vierhonderd jaar oude brug, die je toen nog - wegrennend voor de sluipschutters - over kon steken. Begin november is zelfs die brug, eeuwenoud symbool van onverdeeldheid en weerstand, vernield.