Tilman in Paradise
In de hoerenbuurt waar de Duitse schoonmaker Tilman Mai rondwandelt, is hij niet zozeer op zoek naar seks, maar vooral naar genegenheid. Als hij een bordeel inloopt, is de eerste vraag die hij de prostituees stelt: "Kust u?" Het antwoord is vaak nee, maar niet altijd. In een gestileerde scène geniet Tilman in een protserig bubbelbad van de aanwezigheid van drie wulpse naakte dames die met hem zoenen, en meer. Is dit dan die genegenheid waar hij naar zoekt? Het is in ieder geval aandacht die hij, alleen dansend in een discotheek, niet ontvangt. In deze studentenfilm interviewt en observeert de regisseur de eenzame hoerenloper tijdens zijn dagelijkse beslommeringen. Maar als de Roemeense Roxy als een godsgeschenk uit de hemel komt vallen, verandert er iets. Is zij de eerste vrouw met wie hij echt zal kunnen communiceren? Zal hij bij haar zijn paradijs vinden?