Destricted Presents 'Impaled'
Op een bank, voor een muur met visjes erop, nemen jonge mannen plaats om aan cultregisseur Larry Clark te vertellen waarom ze in een pornofilm willen spelen. De jongens vertellen over hun seksuele fantasieën. Iemand wordt uitverkoren en kiest een professionele partner. Zwetend en kreunend gaan ze los in alle standjes die ze kunnen verzinnen. Het zijn details als de sokken van de jongen en de gympen van de vrouw die maken dat de toeschouwer voortdurend hangt tussen een lach en plaatsvervangende schaamte. Binnen de serie over pornografie en erotiek, gemaakt door kunstenaars als Gaspar Noé, Marina Abramovic, Matthew Barney en Sam Taylor-Wood, is deze film opvallend onerotisch. Hij documenteert het beeld van seksualiteit dat de pornoindustrie oproept bij adolescenten.