A White Substance
Democratische Republiek Congo, 2006: aangeslagen medewerkers van Artsen zonder Grenzen lezen onderzoeksrapporten voor over seksueel geweld, ook tegen kinderen, gevolgd door ziekte, zwangerschap en sociale uitsluiting. Soldaten ontkennen, rechters bagatelliseren, de lokale bevolking wijst terug. Zo speelt ieder zijn trieste rol, terwijl de alomtegenwoordige helikopters boven het toneel cirkelen.