City Scene
Zhao Liang trok er met zijn handcamera op uit om het leven in Beijing vast te leggen. Hij trof een stad aan in staat van ontreddering, die een hoge prijs betaalt voor de snelle economische ontwikkelingen in China. De scènes die hij in de loop van enkele jaren verzamelde, tonen vooral de rauwe kant van het leven in Beijing. Maar niet iedereen is wanhopig. Sommigen maken er het beste van. Het levert bizarre situaties op: er wordt collectief tai-chi gedaan op een viaduct, een herdershond probeert zijn passie te uiten voor een pekinees, en tennissers spelen een wedstrijd op de snelweg.