Let's Fall in Love: A Singles Weekend at the Concord Hotel
In de Catskill Mountains ten noorden van New York staat het Concord Hotel, dat bekend is om zijn kosjere voedsel en de weekenden voor alleenstaanden. Vijf keer per jaar komen hier 1200 alleenstaande, gescheiden mannen en vrouwen, weduwen en weduwnaars bijeen in de hoop daar een nieuwe partner te vinden. Als de deelnemers op vrijdagavond aankomen heerst er een gevoel van hoop, dat gaandeweg verandert in wanhoop wanneer de gasten tegen zaterdagavond niet een 'bijzonder' iemand gevonden hebben. Een film die in detail ingaat op de dromen, teleurstellingen en de veerkracht van een groot aantal deelnemers aan het weekend in december 1992.