Szepty wiatru. dyptyk w swiecie chmur
Geënsceneerd ogende kleine allegorie verhaalt van een Zuid-Amerikaanse man die met zijn ezel zich een weg door de bergen baant en een weduwe die op een verlaten plek om haar dode echtgenoot rouwt.