Matti ke lal - Fils de la terre
Vijay Pal verloor op vroege leeftijd zijn ouders en werd op school gepest dat God ze moedwillig van hem had afgenomen. Op wraak belust ontmoette hij later een man die hem leerde dat bitterheid geen zin heeft en dat alleen de sterken echt vrij zijn. Vijay Pal nam de raad ter harte, werd worstelaar en wijdde na zijn worstel-carrière zijn verdere leven aan het opleiden van weeskinderen uit Delhi, opdat ook zij sterk en volwassen in het leven zouden staan. De nu 98-jarige goeroe kreeg met zijn nieuwe levensdoel ook een nieuwe naam: Hanuman, naar de God van de Apen uit de Hindoe-mythologie. De Algerijns-Franse regisseur Elisabeth Leuvrey filmt Hanumans leerlingen tijdens de worsteloefeningen in strakke zwart-witbeelden en op respectvolle afstand. Het zwart-witte spel met licht en schaduw en de soundtrack met tabla-muziek geven nog meer poëzie aan de sierlijke, krachtige bewegingen van de worstelaars.