The Last Rites
Beeldenstroom van stranden in Bangladesh waar schepen komen om te sterven. Hordes mannen met lasapparaten demonteren de schepen plaat voor plaat tot ze zijn verdwenen. Yasmine Kabir laat de schoonheid zien van de reusachtige gevaartes en van de nietige mannen die bij elk nieuw schip aan een schijnbaar oneindige klus beginnen.