Na de trilogie van korte films die Naomi Kawase midden jaren negentig maakte over haar adoptiemoeder, keert de filmmaker zo’n tien jaar later terug bij het onderwerp. Haar oudtante Uno Kawase, die haar opvoedde sinds ze een baby was en door haar ‘oma’ wordt genoemd, is inmiddels negentig jaar oud. De vrouw wordt nog intiemer gefilmd dan voorheen: naakt in bad bijvoorbeeld, inzoomend op de plooien van haar buik en haar borsten, terwijl ze vertelt dat Naomi daar als baby aan zoog, ook al kwam er geen melk uit. Al even nietsverhullend zijn de beelden van de geboorte van Naomi Kawase’s eigen kind.
Deze keer wordt de oudtante gefilmd met de blik van een moeder, die bijvoorbeeld wil weten waarom ‘oma’ zelf nooit kinderen heeft gekregen. De toon is confronterender dan voorheen: boos herinnert ze Uno aan kwetsende dingen die ze zei toen Naomi een tiener was, wat de oude vrouw erg overstuur maakt. De pijnlijke scène legt meer dan in eerdere korte films in deze reeks bloot hoe complex de relatie met haar adoptiemoeder is.