The Lost Village
In Almonte, gelegen in een onherbergzame streek van Andalusië, leven de bewoners voor hun Maagd Maria, een mariabeeld dat eeuwen geleden in de buurt werd gevonden. Jaarlijks, in de maand mei, trekken tienduizenden mensen van heinde en verre naar het nabijgelegen El Rocío, waar een krankzinnige pelgrimstocht naar de witte tempel in Almonte begint. De getuigenissen en anekdotes van de Almontes, of zoals ze zichzelf noemen, Rocíero's, begeleiden de soms betoverende beelden van de tocht die begint en eindigt in het duister - met hoog boven de deinende massa de met zedige doeken bedekte gestalte van de maagd.