Unveiled: the Mother/Daughter Relation..
“Ik hoor mezelf dingen zeggen, die zij ook zou zeggen. En ik voel dat ik dezelfde dingen ga doen die zij ook gedaan heeft. Later ben ik waarschijnlijk precies dezelfde zorgzame moeder als zij.’’ Dat zegt de jonge Rhonda over haar moeder Pearl die op het punt staat om voor de tweede keer te trouwen. Drie verschillende combinaties vormen de basis van deze aanstekelijke documentaire over de vaak problematische relatie tussen moeder en dochter. Bij Sabina en Shari draait het om twee extreme personen die een relatie hebben vol met wederzijdse teleurstellingen en tegengestelde verwachtingen. Ruth en Carline hebben moeite om elkaars gevoelens te delen en bij Pearl, Rhonda en Heather zijn de rollen omgedraaid, omdat moeders opnieuw gaat trouwen en de dochter als adviseur optreedt.