On a Wednesday Night in Tokyo
In Tokio perst een metroconducteur een onvoorstelbaar aantal mensen in een wagon. De reiziger lost op in de massa en werpt in lichte paniek een blik richting camera. Deze video, die is opgenomen in één take, toont het onvermijdelijke tot op de rand van het ondraaglijke.