Live Action Radio
De vriendschap tussen twee Poolse, lichamelijk gehandicapte twintigers komt op losse schroeven te staan wanneer ze het niet eens kunnen worden over hun internetradioprogramma. Grzegorz begint zich te ergeren aan zijn vriend Pawel, die in zijn ogen weinig weet van programma's maken en het echte leven.