First Love
De dertienjarige Astrid woont in een klein plaatsje in het midden van Noorwegen. Met haar vriendin Mai-Åse deelt ze haar grote liefde voor A1, een populaire boyband. Astrids slaapkamer hangt helemaal vol met posters van de vier bandleden: Mark, Ben, Christian en Paul. De twee vriendinnen kennen bijna alle songteksten uit hun hoofd en hebben ook danspasjes ingestudeerd. Ze zijn dus goed voorbereid op de grote dag, die komt als ze naar een concert van A1 mogen. Lang van tevoren zijn ze al zenuwachtig. Tijdens het concert gillen ze de longen uit hun lijf. Astrid is bang dat ze flauw zal vallen als één van de bandleden naar haar kijkt.