Drake and Son
Terwijl een radioprogramma geestelijke gezondheidszorg voor geïsoleerde boeren propageert en de gekkekoeienziekte nog maar nauwelijks is bedwongen, ontvouwt zich een subtiel gestileerd generatieconflict tussen een traditionele boer, zijn 47-jarige zoon en zijn kleinzoon.