Doubled Up
Regisseur Samantha Moore vertelt met shock en verbijstering, over het moment dat ze erachter komt dat ze een tweeling verwacht. Vanuit verschillende perspectieven - die van moeder, artiest, kind en medicus - herschept ze haar leven en ervaringen. Een veelzijdig lied op de liefde, paniek, angst... en heel veel luiers.