Rite for a Dream II (With Countless Stones in Your Mouth)
Kamen Rider was begin jaren zeventig een geliefde tv-serie in Japan. Die serie speelt in een wereld die geterroriseerd wordt door een mysterieuze organisatie genaamd Shocker. Deze ontvoert mensen en bouwt ze om tot mutanten en cyborgs. Een van de slachtoffers ontsnapt en ontpopt zich tot heldhaftige bestrijder van het grote gevaar. Hij bestrijdt de monsters van Shocker, die in veel opzichten lijken op nazi’s. Meiro Koizumi heeft in zijn montage van Kamen Rider-scènes alle helden en monsters weggeknipt. De dreiging blijft buiten beeld maar is wel continu aanwezig. Op de geluidsband laat hij de religieuze rituelen horen die zich afspelen in het keizerlijk paleis in Tokio. Deze mogen niet meer publiekelijk worden uitgevoerd sinds de capitulatie in 1945, toen de Japanse keizer afstand moest doen van zijn goddelijke status. De neiging tot totalitarisme, die verbonden is met die goddelijke status, is echter niet verdwenen. Zij is enkel aan het zicht onttrokken.