Company - Original Cast Album
De muziek van de Broadway-musical wordt beschouwd als het beste werk van componist Steve Sondheim (, en ). De vijftien uur - onafgebroken - durende plaatopname van de musical werd door D.A. Pennebaker verwerkt tot een krap uur film. Company was een van de grote successen van het New York Film Festival in 1970, waar de film zijn première beleefde, maar is sindsdien nog zelden vertoond. In de beste traditie van de cinema verit, schetst de film een beeld van de opnamesessies, de sfeer onder de muzikanten en de cast, de uitputting en een bezoekje aan de kroeg tijdens een van de schaarse pauzes.