Amerikkka
Tegen de achtergrond van de anti-Vietnam demonstratie in Washington D.C., in november 1969, gaat AMERIKKKA in op de escalatie van de protestbeweging. Interviews met Vietnam-veteranen, tieners en militanten geven een context aan fragmenten van de demonstratie, waarbij ook het repressieve optreden van de politie wordt getoond.