Tibul's Palette
Een groep jonge kunstenaars van verschillende nationaliteiten (30 mensen met een gemiddelde leeftijd van 25 jaar) stichtten in 1988 een onafhankelijke groep, waarin studenten zaten van kunstacademies, alsook autodidactische en professionele kunstenaars. Deze film is een portret van enkele van deze jonge kunstenaars, die hun mening geven over de kunst en de vrijheid van expressie, over de kunstenaar in de maatschappij en over kunstenaarschap en meesterschap.