12 Days of Waiting
We ontmoeten een Iraans echtpaar in staat van ontreddering. Het stel kan al dagen hun naar Engeland geëmigreerde dochter niet bereiken. Op televisie wordt ondertussen voortdurend gesproken over de arrestatie van vijftien Engelse soldaten die de territoriale wateren van Iran illegaal zijn binnengedrongen. Het echtpaar besluit op bedevaart te gaan.