Cruzada
Op een geometrisch kruispunt van twee zandwegen in een leeg landschap voeren zestien muzikanten, naar instrument verdeeld in vier groepen met elk een eigen kleur - geel, rood, blauw en groen - een al even geometrische choreografie uit. Tussen de muzikanten ontstaan steeds nieuwe relaties en zo wordt, als in een caleidoscoop, steeds een nieuw patroon gevormd. Een kinderlijk serieus spel met vorm, kleur, klank en beweging. was in 2010 als installatie te zien op de Biennale van Venetië in het kader van de Future Generation Art Prize 2010 van de Victor Pinchuk Foundation in Oekraïne, en won de hoofdprijs in deze competitie.