Onze buurt
ONZE BUURT is een jeugddocumentaire over 'opgroeien in een beruchte omgeving'. De jongens Harun, Simon en Drazen leiden de kijker door de Indische buurt van Amsterdam, een 'zwarte' buurt, met geen al te beste naam. Ze laten zien hoe het is om hier op te groeien.