Artie Shaw: Time is All You've Got
Filmportret over het veelbewogen leven en de carrière van de populaire en controversiële jazzklarinettist en Big Bandleider, de destijds 74-jarige, Artie Shaw. Hij was op 29-jarige leeftijd een symbool van de Amerikaanse 'success-story', om vervolgens in 1939 een miljoenen-carrière te laten lopen. Hij vergaarde roem en rijkdom, maar bezweek nooit voor de verleidingen van het succes. "While a quarter of a million will buy a lot of things, it won't buy the energy you blew out making it." Je kon hem haten of liefhebben. In essentie handelt de film over de artiest, die zich in zijn leven en muziek staande moet houden. 'Het is gemakkelijk om van diegenen te houden, die uniek zijn en jong sterven, maar het is moeilijk om van hen te houden, die het durven om anders te zijn en die ervoor vechten om anders te blijven'.