De 77-jarige, in Georgië woonachtige Vera Putina is er al jaren van overtuigd, dat de huidige Russische president Vladimir Poetin haar verloren zoon is. Regisseur Ineke Smits licht geen doopceel en opent geen archieven om de waarheid vast te stellen, maar blijft bij Vera, bij haar ontroerende verhaal en haar goedlachse dochters in het dorp Metechi. De inwoners houden van feestjes en kampvuren. Zij zijn er allemaal van overtuigd dat de lang geleden op tienjarige leeftijd weggestuurde Vova (een afkorting van Vladimir) de huidige president is. Ze halen herinneringen op aan het kind met het lange gezicht, dat altijd wilde winnen met worstelen. Niemand heeft ooit meer iets van hem vernomen, ook zijn moeder niet. Zo maakt de levenslustige, goed van de tongriem gesneden Vera terloops diverse uitspraken die aannemelijk maken, waarom Poetin haar zoon is. Even terloops wordt verteld hoe en waarom Vera haar Vova verloor.