Wintersong - A Film on Dakota Suite
Het voetbalstadion van Everton in Liverpool is voor Chris Hooson, singer/songwriter van de band Dakota Suite, een heilige plek. ademt de melancholiek serene sfeer van de liedjes van Dakota Suite en toont de verbondenheid van het werk van de artiest met zijn dagelijkse omgeving. Na enige jaren geleden zelfmoord te hebben overwogen, heeft Hooson thans het gezinsgeluk gevonden. Naast zijn muzikale activiteiten heeft hij een baan als begeleider van gevangenen. Als Hooson afweegt wat hij de mensheid nalaat, slaat hij dat werk hoger aan dan zijn muziek.