per song
In Chongqing, een Chinese stad aan de Yangtze-rivier, wonen ongeveer acht miljoen mensen. Onder hen de vijf vrienden Sloth, Pomeranian, Shark, Yoyo and Shrek. Hun levens spelen zich af in de schaduw van wolkenkrabbers en bruggen, op terrasjes en in de beslotenheid van hun eigen woonkamers. Langzaam maar zeker komen we meer te weten over de vriendschap van de vijf, hun familieachtergrond, onzekerheden, financiën en vooral ook hun zorgen. Of het nu gaat om problemen op de universiteit, een HIV-diagnose of een moeizame relatie met gescheiden ouders – stuk voor stuk zien ze hun eigen probleem als het grootste. Maar wie bepaalt wie het meeste lijdt? Zware onderwerpen wisselen zich af met luchtige grappen over internetdaten en homoseksualiteit. De dialogen zijn zo geanimeerd dat het hier en daar lijkt of we naar een fictiefilm kijken. Een dromerige zwart-witfilm met langgerekte scènes, afgewisseld met intieme gesprekken tussen vrienden die elkaar alles gunnen maar tegelijk elkaars concurrenten zijn.