My Dinner with Abbie
Abbie Hofmans vijftigste verjaardag was de uitgelezen gelegenheid voor Nancy Cohen voor geen gesprek met deze controversiële figuur uit de jaren zestig. Ze schreef grappenderwijs dat ze een drie maanden lange workshop vuurlopen had gevolgd om zich voor te bereiden op de ontmoeting. Dat had blijkbaar effect, want het werd een geanimeerd gesprek over seks, drugs, hebzucht, idealen, Hoffmans verleden en zijn toekomstverwachtingen. Als een echte Hoffman-fan was Cohen ontzet toen ze hoorde dat Abbie Hoffman zich op 52-jarige leeftijd van het leven had beroofd. Zij en haar collega's werkten vervolgens keihard om de film af te monteren. Je zou kunnen zeggen dat de film aanwijzingen bevat voor Abbie Hoffmans depressie en zelfmoord. Maar die conclusie is misschien alleen achteraf te trekken.