Some Protection
Deze documentaire maakt deel uit van een vierdelige serie die vrouwen portretteert en hun relatie met de wet. Kinetische sferen, emoties en gevoelens van de protagonist, Josie O'Dwyer, die het ware verhaal vertelt van haar eigen ervaringen over detentie en gevangenschap.