The Burks of Georgia
Dit portret maakt deel uit van een reeks televisieprogramma's over het dagelijks leven van Amerikaanse families met verschillende achtergronden. De familie Burk woont in Georgia, in het zuiden van de Verenigde Staten. Vader en moeder Burk kregen dertien kinderen, van wie er drie zijn gestorven. De meesten van hen wonen met hun gezin in de buurt van het ouderlijk huis. De Burks hebben het niet gemakkelijk gehad; vader heeft een alcoholprobleem en moeder heeft altijd hard moeten werken om de eindjes aan elkaar te knopen en te zorgen dat de kinderen naar school gingen. Het bijzondere van dit portret is dat de geportretteerden de film te zien kregen, om vervolgens de vraag van de makers te beantwoorden of hun bestaan 'levensecht' was weergegeven. Hun reacties werden aan de uiteindelijke film toegevoegd.