Tanju miah
De dagelijkse leefomgeving van Kallo 'Blacky' Mijah is kaal en dor, maar in zijn dromen fleurt Kallo de boel op. Hij is zeven of acht jaar oud en al een poosje geleden verlaten door zijn moeder, die overstuur raakte na een pak slaag van haar man. In een uitspanning langs de weg maakt Kallo de tafels schoon en veegt hij de vloer. Hij droomt ervan ooit rijk te worden met bedelen. De film toont beelden van Kallo, zijn activiteiten en zijn omgeving. Kallo's stem geeft commentaar. Hij blijft hopen op de komst van zijn moeder. , zegt hij vastberaden.