You're Nobody Till Somebody Loves You
Nadat Timothy Leary Harvard had verlaten, betrok de apostel van de sub-cultuur met een aantal van zijn vrienden een landgoed in Millbrook om een commune te stichten. Hier trouwde Leary in 1964 met fotomodel Nanette van Schlebrugge. Het Miles Davis Quartet speelde op hun bruiloft, weliswaar zonder Miles, en Jazz legende Charles Mingus hield een toespraak over echtelijke trouw. Andere aanwezigen waren Peggy Hitchcock, haar broers Billy en Tommy, bevriende schrijvers en leden van Europese koningshuizen. De Porto Ricaanse showbiz haarstylist Monte Rock 111, die Nanette‘s haar kapte, haalde de gebroeders Maysles naar Millbrook om de bruiloft op te nemen. Deze film, waarvoor Pennebaker het camerawerk deed, werd zelfs enige tijd vertoond in het filmhuis circuit. Op de vraag hoe Leary het liefst herinnerd zou worden, antwoordde hij veel later ‘in het Guiness book of records, als beste echtgenoot van het heelal‘.