En cuestion de mujeres "ni con el petalo de una rosa"
Vierde deel uit 'A matter of taste', een zesdelige serie korte documentaires voor televisie. De films zijn gebaseerd op een serie interviews met mensen uit Mexico City, die verschillende sociale klassen en culturele achtergronden vertegenwoordigen. Op ontspannen en openhartige wijze wisselen de geïnterviewden ervaringen uit over het leven van alledag. Ieder van hen heeft zijn eigen verhouding tot die alledaagse dingen, maar doordat zij allemaal toch ook bepaalde gemeenplaatsen herhalen, geeft de serie een goed beeld van de normen en waarden die de hedendaagse urbane cultuur bepalen.