Journeys
In de stad Bombay begint de reis van en naar het werk steeds onmenselijker te worden. De treinen zijn zo overvol dat mensen zonder flink wat ellebogenwerk niet meer meekunnen. In eerste instantie zijn de beelden van mensen die als bezetenen proberen een zitplaats te bemachtigen bijna grappig: het lijkt wel een stoelendans. Tegelijk is ook duidelijk dat de ondercapaciteit tot levensgevaarlijke situaties leidt. De mensen puilen uit de trein, zitten er bovenop en hangen aan de zijkanten. Vaak springen ze op de trein terwijl hij nog rijdt. De haast en de stress zorgen er soms voor dat mensen niet goed opletten. Een krantenbericht met de kop '14 doden in 24 uur' spreekt boekdelen. Van veraf lijkt de mensenmassa op een colonne mieren. Ook op de wegen krioelen mensen tussen de auto's door. Een overzichtsshot toont hoe dichtgeslibd de verkeersaders zijn. Daarnaast laat het shot het contrast zien tussen de mensen die in de krottenwijken tussen de wegen en de spoorlijnen leven en de glimmende stad die boven hen uittorent. Langs de wegen staan de billboards met reclame voor luxeartikelen.