Villa Paramaribo: Sarajan, met het ene been in suriname, met het ene been in nederland
Sarajan, 12 jaar, is drie jaar geleden met zijn ouders en broer uit Nederland naar Suriname verhuisd waar hij heel erg moet wennen.