Drawn People
Documentaire over de invloed van drugsverslaving op de maatschappij. Er zijn interviews met vrienden, familie, hulpverleners en vertegenwoordigers van Justitie, maar terwille van de anonimiteit werden de geïnterviewden Dat gebeurde op basis van de stemmen.