Zmijewski besloot een voormalige kampgevangene uit de Tweede Wereldoorlog over te halen om de tatoeage van het nummer op zijn onderarm te 'vernieuwen'. We zien Zmijewski in een tatoeagesalon praten met Józef Tarnawa, een 92-jarige ex-krijgsgevangene die in het concentratiekamp van Auschwitz zat. Hij twijfelt nog, omdat hij niet zeker weet of een 'hersteld' nummer nog wel authentiek is. In het geheugen van deze ex-krijgsgevangene was de voorwaarde om te overleven, als gevolg van de uiterst tirannieke en hardvochtige omgeving, extreme conformiteit. De film werd gemaakt voor een tentoonstelling van het Fritz Bauer Institut over 40 jaar processen tegen Nazi-oorlogsmisdadigers in Frankfurt, maar is daar uiteindelijk geweigerd.