For You Naked
Een van Zwedens grootste hedendaagse schilders, Lars Lerin, worstelde decennia lang met fobieën en een daarmee gepaard gaande verslaving aan alcohol en pillen. Na een lange afkickperiode raakt hij via internet in contact met de Braziliaanse danser Junior en besluit hij hem uit te nodigen in Zweden. Ondanks dat de twee geen woord met elkaar kunnen wisselen, gaan ze een relatie met elkaar aan. De zoektocht naar liefde en zelfacceptatie die volgt, wordt vastgelegd door Lerins peetdochter Sara Broos. Ze toont de kunstenaar in al zijn kwetsbaarheid: extatisch van geluk als hij en Junior elkaar voor het eerst ontmoeten, warrig en in paniek als hij zich al snel opgesloten voelt in de relatie en zich afvraagt of hij het wel waard is liefde te ontvangen. De zachtaardige Junior biecht ook zonder schroom zijn gevoelens aan de camera op. Het wispelturige gedrag van Lars test zijn geduld. Maar minder in de greep van kwelgeesten uit het verleden, blijft hij hun toekomst hoopvol inzien. Broos kreeg toegang tot Lerins dagboeken en maakt gebruik van een krachtige soundtrack - passend bij het weidse Zweedse landschap waar Lars leeft - om dit moderne liefdesverhaal voor het voetlicht te brengen.