Saravá
De koepelprojectie vormt samen met de immersieve geluidsomgeving een audiovisuele compositie, waarin woorden en zinnen in verschillende talen opkomen en weer wegzinken in een soundscape van natuurgeluiden, muziektonen en zangklanken: een Babylonische harmonie der sferen.
Geïnspireerd op de veranderingen die talen onder invloed van migratie en culturele uitwisseling ondergaan, is Saravá een artistiek onderzoek naar taal en begrip. In een minimalistische, meditatieve esthetiek bezingt het de versmelting van culturen die vervat is in de Braziliaanse groet saravá.