The Grannies
Peeking behind the curtain: This is how the Grannies describe what they’re up to. Behind the jokey name is a small group of creatives who play the computer game Red Dead Online together—though they’re not actually “playing the game” as intended. Rather than completing the missions set in late 19th-century America, they set out like true pioneers towards the periphery of its playable world—and beyond.