Spell
Spell is a short film following the thoughts of a man in a state of altered reality. Sounds and images invade these thoughts, getting amplified and mixed with associations from his past. In this in-between world he tries to get a grip on things, contemplating early beginnings and simultaneously mocking his own state of being, the futility of action and the rituals of daily existence.