Spell
Spell is een korte film waarin we de gedachten volgen van een man die zich bevindt in een gealtereerde werkelijkheid. Geluiden en beelden dringen zijn gedachten binnen, versterkt door en vermengd met associaties uit zijn verleden. In deze tussenwereld probeert hij grip te krijgen; een goed begin overwegend en tegelijk spottend met zijn eigen staat van zijn, de nutteloosheid van handelen en de rituelen van het dagelijkse bestaan.