Unfinished Business
Mostar is a city in Bosnia which is threatened by Croat attacks. Many refugees have fled to the eastern part of townwhere the -mixed- Bosnianarmy keeps defending the city and its inhabitants. Prisoners of war of both parties are deployed at the front line. We witness a lot of impact on the city as well as near the four hundred-year-old bridge, which one could still cross then, running away from snipers. Early november even that bridge, an age-old symbol of unity and resistance, was destroyed.