Divorce Albanian Style
Victims in Albania, Poland and Russia reminisce about their broken marriages. A man pays a visit to the prison camp where he stayed for 18 years. He is unable to forgive Hoxha's henchmen, who in turn tell us their consciences are clear. After all, they were only doing their job.