Tilman in Paradise
When the German cleaner Tilman Mai walks around the red-light district, he is not so much in search of sex, but affection. When he enters a brothel, his first question to the prostitutes is always: "Do you kiss?" The answer is often no, but not always. In a stylized scene, Tilman reclines in a lavish bubble bath, lapping up the attentions of three voluptuous naked ladies, who kiss him, and more. Is this the affection he is looking for? It is certainly attention, something he can't find dancing alone in a club. In this second-year student film, the director interviews and observes this lonely john during his everyday routine. But when a Romanian hooker named Roxy drops into his lap like a gift from the gods, things change. Will she be the first woman he can really communicate with? Will he find paradise with her?